Vyhledávání

Kontakt

Zababov v Táboře

18.09.2011 11:58

Dne 10. 9. 2011 se při příležitosti, konání slavností ve městě Táboře, konala výstava modulové železnice Zababov. Kolejiště bylo ve velikosti H0. Nepředpokládal jsem, že zde naleznu dokonale vytvořený grafikon a spoustu členů, kteří budou mít problémy protlačit manipulák přes přeplněná nádraží a tak, jak jsem očekával, konala se zde spíše komorní výstava na pár modulech. V provozu se objevovala hlavně parní trakce (kterou až tak nemusím :)) ale nebyl problém se domluvit na zvláštním spěšném vlaku taženým brejlovcem od Roca se soupravu Bp. Dále už snad nebudu básnit a přidám několik fotek z této akce.

Nově budovaná stanice po vzoru Sudoměřice u Bechyně.

Ve stanici Sudoměřice u Bechyně byla odstavena souprava ICE, kterou jim zapůjčil spolu s Herkulesem jejich kolega z jihu Čech.

V Sudoměřicích stál historický Os složený z Rybáku, vozů Ci a jiných, který jel na Odstavné nádraží.

Po cestě kolem trati jsem musel vyfotit přejezd, který se mi opravdu líbil.

Letecký pohled na soupravu historického vlaku, který míří na Odstavné nádraží.

Po  vyfocení soupravy jsem se rychle vrátil do Sudoměřic, kde jsem si počkal na další historický vlak, ale z důvodu nedostatku vody na Odstavném nádraží museli páru dočasně odstavit a nahradit jí Sergejem. Tímto vlakem jsem jel ze Sudoměřic až na Odstavné nádraží.

Jiný pohled na Bubny tajgy.

Falls v H0 – nevím kdo je výrobce, ale tento typ asi moc předloze neodpovídá...

Přisfištěl si to Ostravan M297 003.

V remíze párovky. V provozu se buhužel neobjevily.

Pohled na Odstavné nádraží.

A cesta zpět do Sudoměřic. Na odstavném nádraží už zase tekla voda, tak mohla pára zpět, ale s patrovou jednotkou Bp.

Po cestě jsem se zase stavil u přejezdu, kde zase pózovala Tatrova, ale teď byl hlavním zájmem keř.

A o kousek dál propustek. Decentní patina dodává propustku skutečnost, která mi připomněla úsek mezi Brankovicemi a Nemoticemi.

Zase u jiného přezdu zapózovala pára při zpáteční cestě z Sudoměřic.

S kolegou jsme si za vlídné slovo objednali jízdu Brejlovce s patrovou jednotkou Bp.

Tak na takovouto soupravu bych mohl koukat pořád.

Na odhlášku si to za brejlovcem valila Němka. Která pak zpět táhla jednotku Bp.

Němka odjela na Odstavné nádraží, kde zakončila svůj dnešní výkon. Na jednom z poledních párů historických osobních vlaků jela malá pára.

Třešínkou na dortu je tento lept od fa. DK-Model posunovací lokomotiva T 200.0 – Tento kousek byl příkladem toho když se chce – tak to jde model je plně funkční: přepínání světel bílá/červená, pojízdný a jak autor sám říkal, tak dokonce může posunovat několik vagónů, tak jako předloha.

To je pro dnešek vše.

Autor: Zejmi