Vyhledávání

Kontakt

Recenzní dvojka Laeks + Uacns

26.12.2010 10:34

Protože Ježíšek, vždy ví, co bych si asi tak přál, tak mi zanechal tyto dva krasavce. Jsou to Uacns Lhoist (Když jsem poprvné viděl tento model hned se mi vybavilo jmén kolegy Lhotise :) ) a vůz na přepravu automobilů Laeks. Oba jsou pečlivě zabaleny do polystyrenových lůžek a do krabičky takže obava z transportu není na místě.

V krabičce najdeme ještě pár dolepovacích (pouze dolepovacích) detailů.

První na startu je vůz Uacns proště Lhoisík jak mu říkám.

Model je vcelku zdařilý.

Pohled na výsypky. Vše je zatím velice pečlivě a důvěrně ztvárněno.

Velice kvalitní popis, který nikde neujíždí a je čitelný. Je zde dokonce i telefoní číslo do vápenky (zatím jsem nezkoušel zda-li je správné) :))

Co mě překvapilo jsou hranaté talíře nárazníků. Kinematika s šachtou i kovová kola jsou samozřejmostí.

Nevím proč, ale až jsem tento vůz koupil jsem si všiml té šílené spáry kotle... Jestli Vám vadí či nikoliv zhodnoťte sami. A součástí balení jsou i dolepovací detaily. Použil jsem pouze háky, protože hadice by vadily volnému pohybu kinematiky.

Lhoisíka hodnotím jako ve škole 1-2. Ta dvojka je zde za tu spáru, ale jinak je to perfektní model a její koupí neprohloupíte.

Volně pokračuji k dalšímu vozu a to je vůz Laeks.

První co mě zaujalo byla kinematika. Byla zabudovaná do vnitř a byla v barvě vozu. Její funkčnost je chvalitebná, zřejmě se musí zajet, aby fungovala skvěle.

Protože se jedná vlastně o dva vozy, tak mezi nimi je pevná spojka a na krajích je klasické spřáhlo.

Pohled na spojené vozy.

Jiný pohled na vůz.

Tento vůz je bohužel verze ČSD takže mi nejde do mé epochy. Ale dobrou zprávou pro mě je, že tyto vozy jezdívají dnes takřka v nezměněném stavu takže zatřít jedno S nebude problém a obtisk SKOTRu si mohu vyrobit sám.

Zajímavostí je na tomto vozu možnost odebrání druhého patra. Takže není problém věrně ztvárnit vytvořit nakládání vozu čerstvými auty ze Škodovky.

Je mi celkem záhadou zda-li tyto vozy jezdily ve III. epoše jak je napsáno na krabičce. Možným důkazem jsou kulaté nárazníky. Takže všem kteří tento vůz mají v V. popř. VI epoše doporučuji jejich výměnu

Součástí balení je i spousta dolepovacích detailů. Upozorňuji, že všechny jsou pouze jednu, takže pozor aby se Vám nezašantročily. Protože hledat hák šroubovky po celém stole a pak zjistit, že spadl na kalhoty je celkem stresující :)

Dosazeny brzdové špalky, kolečko ruční brzdy, stupačky a zarážka na konci vozu.

Do prostoru pro auta byli dosazeny botičky proti posunu.

Laeks hodnotím také 1-2. Dvojka je za horší funkčnost kinematiky a kulaté nárazníky. Pokuď se kinematika zajede a kulaté nárazníky se vymění tak nemám nic proti tomu dát tomu super modelu za 1.

A na závěr spojení Lhoisíku s Laeksem. Zatím jsou zavěšeny za Cargo Brejlovcem v uspořádání - Brejle + Lhoisík  + Laeks + Faccs. Takže Brejlovec má o práci postaráno.

Autor : Zejmi