Vyhledávání

Kontakt

UH - 60L Black Hawk

14.02.2011 20:00

Tak jsem tu po dlouhé době s mojí aktuální prací. Je to vrtulník UH - 60L. (Můžete ho znát pod jménem Black Hawk zahrál si i ve stejnojmenném filmu.) Model od Academy jsem koupil cca před dvěma roky na Vánoce. Jak sem ho dostal, hned jsem se do něj pustil. Stavěl jsem ho pár týdnu ale pak mě to nějak opustilo. Uložil jsem ho proto do skříně. Ještě dneska je mi líto že jsem ten 47cm rotor lepil... při neopatrném skladování se mi povedlo ulomit jeden list :( Dělal jsem dělal minituning a další aktivity. Ale jednou při prohlížení mého oblíbeného fóra www.scalecars.cz - dioramat, jsem si na něj vzpomněl. Hned jsem ho tahal ze skřině a zkoumal stav. Všechno kromě toho rotoru přežilo a snad jsem i nic nepostrácel. V průběhu jsem si také koupil airbrush pistoly Fengda, její výkon uvidíte na konci stavby. Fotky za celou stavbu nemám protože jsem měl problém s fotoaparátem :) tak je sem dám teď. Jsem cca v 65% stavby, ještě mi chybí napasovat pár plastových dílů (ze kterých jsou asi hlavní přídavné palivové nádrže) a potom ty lakýrnické práce :P. na závěr dodám že model je v měřítku 1/35 a stál 1044Kč přesně.


 

      

To be continued...

Autor: Lh0tiS