Vyhledávání

Kontakt

Posed

27.03.2010 22:00

V dnešní aktualizaci uvídíte stavbu jednoduchého posedu od fa. Auhagen.

Stavbu jsem zahájil slepením budky pro myslivce.

K základní destičce jsem připojit tyče, které drží budku na svém místě. Je potřeba dodržovat kolmost k destičce jinak se vám bude budka při větru houpat. :-)

A zatíženo. Využil jsem krytky na ventílky aut. které jsem dostal darem. Později příjdou nalakovat na černo a šup s nimi na kolo. :-)

Detail jedné z krytek, která zajišťuje stabilitu celého posedu.

Přilepeny bočnice k vzpěrným tyčím. Trefoval jsem to od oka.

Dále přišel na řadu žebřík. Při manipulaci se mi záhadným způsobem zlomil. Kapka vteřiňáku to opraví.

Slepeno dohromady, žádná věda.

Žebřík přilepen na své místo.

 

Dolepeny poslední vzpěrné tyče, budou přidržovat celou stavbičku při větru.

A nakonec hádanka. Otázka snad není nutná, ale raději: co je to?

Odpovědi pište do komentářů pod článkem ;-)

Autor: Zejmi